Städa & handla mat!

Borde egentligen inte sitta här och slösa tid när jag har massvis med saker att styra upp nu under dagen..
Igår blev det bara att sola Hahah...
Började riva i en av garderoberna men tröttnade ganska så snabbt om jag ska vara ärlig, får väl avsluta det idag..
Har letat efter min rosa mobil men hittar den igenstans=(.. Vill inte ha min HTC när vi ska måla..+ att det är bättre ljud i den andra..

Idag är det sista dagen på den här ledigheten=(..Imorgon är det skola och träning som gäller..

Ska väl strax börja städa och diska samt kolla efter en tvättid..Skulle verkligen behöva tvätta idag, men vi får väl om det är fler som har tänkt likadant hehe..
Måste hinna bort till affären och handla mat till den kommande veckan..Ne, nu kan jag inte sitta här längre ..See ya!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0