A perfect Day!

Ja, jag vet att jag har varit dålig på att uppdatera men har haft lite annat för mig=)..

Den här dagen har varit underbar.. Drog igång dagen med att gå till skolan i endast kläderna på bilderna =D..Så fruktansvärt skönt att slippa jacka och grejer..Bara dra på sig en tröja, arbetsbyxor och hörlurarna med grym musik=)..

Dom här 2 dagarna har varit väldigt slappa.. Igår så var det bara Jag, Micke & Gino på skolan medans resten var i Eksund.. Vi målade klart panelen och sen blev det ...

En väldigt varm och skön dag=)

Idag var hel klassen kvar på skolan , så det blev inte så mycket att göra.. Jag spenerade väl i stort sett hela dagen på rygg hahaha..Ja, det där lät bra!

Låg och solade i stort sätt hela dagen, bortsett från en liten tripp till Eksund med J & M..

Soft dag med sköna lirare.. Tycker verkligen om min klass, ett klockrent gäng!

Katti har lekt fotograf hela dagen och tvingat andra att ta kort hahaha..Inte lätt med två bloggnördar i klassen=)...Tur att hon ligger i med bilderna så att det blir några, jag är ju inte så duktig på att komma ihåg det heheh..

Snodde några av henne;)

Me & Sara

Hade uppsatt för första gången ever

Min och K's utsikt när vi tog ett break i solen..

Grabbarna & våran LÄRARE lekte lite..

M , som hatar att vara med på kort hehe


My sweetie!

Våran lärare

Simon, en skön snubbe som kom in lite senare i klassen men som passar perfekt i våran lilla grupp!

Viktor- The Rockstar!

Me, Filip, Simon, Micke, Ida

 

Våran sköna böna, Sara =)

LUNCHRAST=)

Några tröttnade på att inte ha något att göra, så dom tog egna initativ hehe..
Katti, Gino, Filip & Simon(sorry, om ni var fler) byggde en stol och en klockren bänk..Måste faktiskt få säga att jag är ganska impad av deras mästerverk...Dom är väldigt duktiga!=)

Gino

Hahaha, bästa bilden!

Hahah , Katti tog kort på mig när jag låg och solade nedanför henne på lunchen..Visste dock inte att det såg ut så här uppifrån..Stackars K, I  & M (som turades om att sitta där)..NOT!!..Hahah skoja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0