Seg Lördag!

(Osminkad & trött)

God Eftermiddag!

Sorry att jag inte har skrivit på ett par dagar, ser att folk har tittat in ändå =)..Så det är väl dags att ge er lite nytt hehe..

Den här dagen har nog varit den segaste på lääääänge..

Sov till 9 typ..Sen la jag mig i ett bad ett tag och sen blev det sängen igen Hahah..Har spenderat dagen med Katti via telefon Hahaha...Vi pratade från klockan 12- 16 typ o efter det har vi pratat 2 gånger till Hahah..Vid 12-tiden var det snack om en promenad men det blev inte av hehehe...

Har städat lite nu och ska väl strax gå ner till affären och köpa något att äta..Har inte ätit något på hela dagen idag, not good!..Sjukt sugen på en pizza och en kall ÖL.. Men frågan är om det är värt att slänga bort 1 veckas svält för det Hahaha..

Kvällen blir lugn, spelade in American History X på boxen igår, så det blir väl kanske att se den..Spelade in Ghostship oxå, men den vågar jag inte se själv heheh..

T.T.Y.L

(Nån som har nåt tips på en bra film???? )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0