Träffa Jay Smith!

I fredags så var klassen hos Ida och firade henne, sen blev det även utgång till PULS..Där det typ bara var en massa kids..Men kvällen blev rätt lyckad ändå...Hände mycket under den kvällen, på både gott och ont!

Men rätt lyckad faktiskt!

I lördags var jag på stan med Katti ..Var lite smått bakis men det var så sjukt fint väder + att Jay skulle ju spela nere på stan..

Blev lite affärer och sen lunch, mycket trevligt!

Vi har alltid kul ihop =D

Jay och Minnah gick på vid 16:00 ..Hade tänkt ta en bild med Jay hahaha..Men det kunde jag glömma..Hann inte ..var tvungen att åka eftersom att jag skulle bli upphämtad av brorsan..Mormor och familjen firade min birthday igår..Så det blev plankstek=D

Jay sjöng tyvärr rätt lugna låtar..Man vill ju höra hans lejonvrål och det når inte riktigt fram i dom..Hade gärna hört Bad romance elr Enter Sandman=D..

Men fick höra Like a prayer(?) i alla fall..Snacka om att man fick ståpäls..Han är underbar!

<3

(20 Mars 2011)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0