Påsken!

Hej Gott Folk!
Det blev inget mer blogginlägg igår, orkade inte helt enkelt haha.
Det är redan söndag, BUHU=(
På tisdag är det dags för allvaret igen och måla=D.. Men det är tur att man har världens skönaste klass, det gör saken 1000 gånger vare sig det är snö, regn elr sol ute =)..

I onsdags såg den långa helgen ganska tråkig men skön ut..Inga planer alls..
Rätt skönt det också, ibland!

Torsdags: Löning men samtidigt världens sämsta dag.. Var och shoppade lite viktiga "måsten".. Det blev oxfilè, potatisklyftor & beasås till middag.. Sen spenderades kvällen på balkongen med rosè & ****(ne det är inte ett namn på en person haha)..


Hahahah  snyggt att prislappen sitter kvar under..

Fredagen: Spenderades på balkongen med rosè och en vän..Som ej vill vara med på kort..
Somnade ganska tidigt i soffan(boooring)
Lördag: Var på Elmia(bilmässan) i Jönköping med en kompis..Han vill dock inte vara med på bild eftersom att han har en del fans som läser min blogg Hahaha!
Snacka om att man blev skapligt sugen på en schysst stylad bil..Cash is king!..En supra i babyrosa hade ju inte varit fy skam haha..Men men, some day, maybye!
Jag älskar att åka bil och det är ännu bättre om det finns BRA MUSIK!..Hits från 80- talet är ju inte direkt nåt jag kommer ihåg hahah...e ju nästan 90-a.. Men en halvtimme ifrån min lilla stad så hittade jag "JAY SMITH"..GOD, WHY??!!..Inte en sekund försent hahaha...Fick smäll på fingrarna för att jag hela tiden satt och bytte låt hahah..Sen satt föraren och smyg sänkte hela tiden när han trodde att jag inte såg hhaa, aja bytte i alla fall ut musiken mot 2 fast and 2 furious filmen..Man brukar ju görs så när barn inte sitter stilla och är tysta..Hahaha!
Dock var det väl inte så bra att föraren trodde att han var med i filmen, såg mitt liv passera i revy ett x antal gånger hehehe..
Kul dag och jag är glad att jag haka på..

I den färgen vill jag ha min bil hhaha

Tog tyvärr bara en bild under dagen, ångrar det faktiskt..Men men..Med min kassa mobilkamera
Idag är det söndag och mycket står på schemat..
Sola- till 15:00 typ
Städa
Leta efter min rosa mobil och fylla den med bra musik
Rensa garderober och lådor(slänga och sälja)
SÖKA ETT TILL EXTRA JOBB(har ett men vill ha ett till)
Så vi får höras sen helt enkelt;)

Nu åker oljan på och Kalle Baah



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0