Träna & Sola!

(Bjuder på en osminkad bild, man ska ju inte va sminkad på gymmet)

Good Morning!
Klockan är alldeles för mycket ..Vaknade vid halv 7 första gången och var pigg men låg självklart kvar(SOM VANLIGT)..Sen klev jag inte upp förens vid halv 9..Sitter och dricker en smoothie nu och har käkat 2 knäckisar utan smör..Ska strax hälla i mig lite kaffe och bege mig till GYMMET!..JA,ni hörde rätt =D Haha..

Ska träna kondition och lite styrka, i veckan har jag bara tränat styrka och det är INTE BRA..Jag vill ju liksom bli av med kroppshyddan Hhaah...
Vi är ju lediga från skolan på fredagar men får ändå använda gymmet, vilket e kanoners=)

Ne, nu måste jag dra..Ska sola sen också..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0